مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-15حوادث

طرح نوروزی پلیس در مازندران شروع شد/برخورد با مخلان نظم و امنیت


طرح نوروزی پلیس با همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان در مازندران آغاز شد.

- ، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران صبح سه شنبه در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس با همکاری دستگاه های امدادی شامل راهداری، هلال احمر، اورژانس و غیره اظهار داشت: سنجش آمادگی دستگاه های امدادی از اهداف این رزمایش و طرح است.

وی با اظهار اینکه دستگاه های امدادی استان از آمادگی کامل برخوردار هستند، افزود: مازندران آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران است و تمهیدات لازم برگزار شده و مازندران آماده است تا نوروزی توأم با سلامت را درپیش رو داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز با دستگاه های استان عهد بستیم تا بتوانیم مازندران را در طرح نوروزی به استان برتر خدمات رسانی معرفی کنیم.

سرهنگ حسینی با اشاره به طرح چهارشنبه آخر سال گفت: همکاران در سراسر استان آماده هستند تا با اجرای طرح پیشگیرانه، از چهارشنبه آخر سال به سلامت عبور کنیم.

جانشین انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی با 100 درصد توان و به صورت میدانی حضور دارد تا از حوادث چهارشنبه آخر سال پیشگیری کند و از مردم تقاضا داریم توصیه های پلیس را توجه کنند و از بازی های مخاطره آمیز جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوروزی پلیس در مازندران شروع شد/برخورد با مخلان نظم و امنیت

طرح نوروزی پلیس در مازندران شروع شد/برخورد با مخلان نظم و امنیت