مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-15سياسي

2 سال وقفه، فرصت مناسبی برای بازسازی صنعت گردشگری بود


عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی گفت: تعطیلی 2 ساله همه گیری کرونا باعث شد بسیاری از ذی نفعان صنعت گردشگری به بازسازی و استانداردسازی کسب و کار خود بپردازند.

- مژگان ثابت تیموری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آمادگی شهر مشهد پس از 2 سال همه گیری کرونا و محدودیت سفرها اظهار کرد: این 2 سال فرصتی برای صاحبان صنعت گردشگری در شهر مشهد بود که به احیای بسیاری از زیرساخت ها، استانداردسازی ها، بازسازی ها و به روزرسانی برنامه های خود بپردازند.

باتوجه به اینکه در این مدت هزینه زیادی بر صاحبان این صنعت تحمیل شده است، قطعا برای میزبانی از میهمانان نوروز 1401 استقبال زیادی وجود دارد و برنامه های خاصی نیز توسط دستگاه های مرتبط با گردشگری ذیل ستاد سفر استان تنظیم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میهمانان پیش از ماه مبارک رمضان در شهر زیارتی مشهد حضور خواهند یافت، امیدوارم که میزبانی از مهمانان مشهد رونق خوبی برای کسب وکارهای گردشگری این شهر رقم بزند.

نایب رییس کمیسون گردشگری اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی ادامه داد: به دلیل همزمانی ایام نیمه شعبان، ایام زیارتی امام رضا(ع) و تحویل سال نو علاقه مردم برای حضور در حرم مطهر رضوی بیش از سال های پیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سال وقفه، فرصت مناسبی برای بازسازی صنعت گردشگری بود

2 سال وقفه، فرصت مناسبی برای بازسازی صنعت گردشگری بود