مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-15اقتصادي

ارائه قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق سرمایه گذاری


ارائه قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران مهدی زمانی سبزی، سرپرست معاونت عملیات بازار بورس اوراق بهادار تهران، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دوره معاملاتی نمادهای اختیارمعامله مبتنی بر واحدهای سرمایه گذاری دو صندوق واسطه گری مالی یکم (دارایکم) و پالایشی یکم (پالایش) با سررسید تیرماه 1401 از روز چهارشنبه مورخ 25/‏12/‏1400‬ آغاز خواهد شد.

وی افزود: فعالان بازار سرمایه بالاخص علاقه مندان بازار مشتقات می توانند با بهره مندی از استراتژی های معاملاتی، معاملات خود را در بازار قراردادهای اختیارمعامله دو صندوق مذکور پایه ریزی کرده و از طریق کارکردهای این ابزار، بخشی از ریسک های خود را در بازار سرمایه پوشش دهند.

زمانی خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی بازار ابزارهای مشتقه به منظور استفاده از ابزارهای پوشش ریسک برای سرمایه گذاران محترم، جز سیاست های اصلی شرکت بورس اوراق بهادار تهران و از دغدغه های اساسی این معاونت می باشد.

سرپرست معاونت عملیات بازار بورس تهران بازار قراردادهای اختیارمعامله را همراه با توسعه ارزیابی کرد و گفت: بازار قراردادهای اختیارمعامله در سال 1395 راه اندازی شد و پس از آن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق سرمایه گذاری

ارائه قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق سرمایه گذاری