مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-15اقتصادي

تصویب یک فوریت نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه پارکینگ های عمومی در 1401


یک فوریت لایحه تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال آینده بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز یک فوریت لایحه تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال 1401 روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و شفیعی معاون حمل و نقل شهرداری تهران در دفاع از این لایحه گفت: امیدواریم این لایحه هر چه سریعتر بررسی شود تا بتوانیم از اردیبهشت ماه سال آینده نرخ ورودیه پارکینگ های عمومی زیر نظر شهرداری را تغییر دهیم.

وی با بیان این که حداکثر افزایش نرخ پیشنهادی در این لایحه25 درصد است گفت: سیاست کلی این است که هزینه استفاده از وسایل نقلیه شخصی را افزایش دهیم تا مردم به سمت حمل و نقل عمومی گرایش داشته باشند اما با توجه به ضعف سامانه حمل و نقل عمومی نمی توانیم این سیاست را اجرایی کنیم.

تشکری هاشمی نیز در و اکنش به این لایحه گفت: پارکینگ های عمومی در شهر تهران دو نرخی هستند چرا که پارکینگ های شهرداری یک نرخ دارند و پارکینگ های مالک شخصی نرخشان از طریق اتحادیه مشخص می شود که باید هماهنگی بین این دو نهاد ایجاد شده و نرخ ها یکسان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر به یک فوریت لایحه تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب یک فوریت نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه پارکینگ های عمومی در 1401

تصویب یک فوریت نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه پارکینگ های عمومی در 1401