مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-15حوادث

کشف 112 هزار قطعه انواع مواد محترقه در مشهد/ 22 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند


فرمانده انتظامی مشهد از کشف 112 هزار قطعه انواع مواد محترقه در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در اجرای طرح ضربتی پلیس مشهد 112 هزار انواع مواد محترقه و ترقه کشف شد.

وی افزود، با هماهنگی مقام قضایی 12 واحد صنفی متخلف مرتبط با این موضوع پلمب و 22 نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند گفتنی است اخبار رسیده از سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی نیز از کشف مقادیری مواد محترقه و ترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال حکایت دارد.

سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در عملیات پلیس، ضمن پلمب 4 واحد صنفی متخلف بیش از 28 هزار عدد انواع مواد محترقه و ترقه غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد نیز از کشف بیش از 4 هزار قطعه مواد محترقه غیرمجاز و معرفی یک متهم در این زمینه به مراجع قضایی خبر داد.

سرهنگ امیر امیراحمدی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد نیز اعلام کرد بیش از 2 هزار قطعه مواد محترقه خطرناک از یک واحد صنفی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ اکبر محمدزاده فرمانده انتظامی شهرستان زاوه نیز از کشف بیش از هزار و 500 قطعه مواد محترقه خطرناک از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 112 هزار قطعه انواع مواد محترقه در مشهد/ 22 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند

کشف 112 هزار قطعه انواع مواد محترقه در مشهد/ 22 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند