مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-15فرهنگي

اجراهای تئاتر خیابانی راهیان نور در خوزستان آغاز شد


اجرای تئاترهای خیابانی در جمع کاروان های راهیان نور از سوی گروه تئاتر «آیین مردم» در مناطق و یادمان های عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان آغاز شد.

- خبرنگار مهر ، گروه تئاتر آیین مردم اولین گروه نمایشی است که در سال های ابتدایی شروع اعزام کاروانهای راهیان نور، اجراهای تئاتر خیابانی و محیطی را در یادمان های دفاع مقدس خوزستان در کارنامه خود دارد.

امسال نیز از 22 اسفند همزمان با گرامیداشت روز شهدا با اجرای 4 نمایش خیابانی و محیطی در یادمان های دفاع مقدس خوزستان همچون گلزار شهدای هویزه ، یادمان شهدای نهر خین ، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای شلمچه میزبان زائران مناطق عملیاتی و کاروان های راهیان نور هستند.

در این اجراها که 22 اسفند از گلزار شهدای هویزه آغاز شده است، نمایش های خیابانی و محیطی پناهنده و قهرمان شما کیه؟ ، پرفورمنس سرداران بی نشان و سرباز وطن با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شدند.

مصطفی بوعذار مدیر گروه تئاتر آیین مردم به خبرنگار مهر گفت: جریان عظیم و مردمی راهیان نور در خوزستان فرصتی کم نظیر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص استان است و بخشی از هنرمندان این گروه عضو پرافتخارخانواده های شهدا و ایثارگران هستند که در این دوره از اجراهای راهیان نور حضوری فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای تئاتر خیابانی راهیان نور در خوزستان آغاز شد

اجراهای تئاتر خیابانی راهیان نور در خوزستان آغاز شد