مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-15سياسي

بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اعدام دسته جمعی در عربستان سعودی


نماینده های حاضر در جلسه علنی مجلس در بیانیه ای اعدام دسته جمعی مسلمانان در عربستان سعودی را محکوم کردند.

- بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت "اعدام دسته جمعی" در عربستان سعودی نماینده های حاضر در جلسه علنی مجلس در بیانیه ای "اعدام دسته جمعی" مسلمانان در عربستان سعودی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس را در محکومیت اعدامن دسته جمعی در عربستان سعودی را به شرح زیر قرائت کرد: در این روزها جهان با حوادث و وقایع مختلفی درگیری است که همانند همیشه آمریکا و عوامل غرب گرا در راستای استیلای روح استکباری این شیطان بزرگ جامعه جهانی را با مصیبت های فراوانی روبه رو ساخته است.

در این غوغای بین المللی و زیاده خواهی ها و گسترش سلطه جویانه ناتو به رهبری آمریکا که سبب خلق بحران شده است و همه مجامع جهانی را سرگرم خود کرده است، رژیم سفاک و بی رحم در عربستان سعودی بیش از 80 نفر شیعه و سنی و انسان های آزادی خواه را گردن می زنند و به شهادت می رسانند.

این رژیم که در طول سالیان متمادی در برابر چشمان مجامع بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر نسبت به تخریب زیربناها و مردم مظلوم یمن وقیح ترین اقدامات را انجام داده است همچنان هر روز در داخل عربستان به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اعدام دسته جمعی در عربستان سعودی

بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اعدام دسته جمعی در عربستان سعودی