مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-15سياسي

پیش بینی حضور سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی در هرمزگان


پیش بینی می شود سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی به هرمزگان سفر کنند.

- ، مهدی دوستی ظهر سه شنبه در رزمایش آغاز طرح ویژه کنترل ترافیک نوروزی در استان هرمزگان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه آبرو و افتخار برای کشور است و یکی از جاهایی را که خوشبختانه روزانه و هر ساعت می توانیم رزم میدانی آن ها و توفیق خدمت و شهادت را ببینیم، قطعا نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: اگر در این سال ها توفیقی در کاهش تصادفات صورت پذیرفته است، قطعا مرهون زحمات دستگاه های های مختلف به ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور و آتش نشانی و سایر دستگاه ها است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: سردار جعفری فرمانده محترم انتظامی استان هرمزگان، همه موضوعات را در بعد تامین امنیت با حساسیت ویژه ای دنبال می کند و من از این بابت قدردان ایشان هستم.

دوستی عنوان کرد: هرمزگان در نوروز پیش رو، با خیل عظیمی از مسافران در حدود بین سه تا پنج میلیون نفر روبرو خواهد بود و در این راستا روند اقدامات و نظارت ها باید تشدید شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش در جهت کاهش حوادث جاده ای، گفت: در این راستا هدف مهمی داریم که به دنبال محقق کردن آن هستیم، تا بتوانیم 50 درصد حوادث و سوانح جاده ای را کاهش دهیم و قطعا همدلی بین دستگاه ها نعمتی است که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی در هرمزگان

پیش بینی حضور سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی در هرمزگان