مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-15اجتماعي

هشدار پلیس به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه سوری


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد.

- ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین امنیت چهارشنبه آخر سال و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی ظهر سه شنبه 24 اسفند ماه ، در تشریح جزییات خبر فوق در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا وظیفه خود می دانم قدردانی و سپاس تمامی همکاران خود در پلیس شرق استان تهران را تقدیم جامعه عزیز و گرانقدر پزشکی و پرستاران عزیز که در این ایام در کنار مردم و در خدمت به آنها هستند ؛ کرده و به آنان اطمینان دهم که پلیس همچون گذشته با بهره گیری از تمامی ظرفیت های خود ، قدردان جانفشانی، ایثارگری و تلاش آنان در سنگر خدمت به مردم خواهد بود و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ماهیت ماموریت های پلیس به گونه ای است که پلیس در هیچ شرایطی نمی تواند نسبت به تامین نظم و امنیت بی تفاوت بوده و روند خدمتگزاری به مردم را تعطیل کنیم اما آنچه در چنین شرایطی لازم است توجه به این نکته ضروری است تا حدامکان از حضور فیزیکی شهروندان در یگان های انتظامی پشگیری شده و با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه سوری

هشدار پلیس به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه سوری