مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-15اقتصادي

آمار اشتغال حوزه دیجیتال منوط به حجم اقتصاد زنجان دارد


رییس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ورود جدی به حوزه اقتصاد دیجیتال گفت: اشتغال این حوزه منوط به افزایش حجم و ظرفیت اقتصاد استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر صدیق در حاشیه امضای تفاهم نامه راه اندازی شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به رواج حمایت از فعالیت های استارتاپی در سطح کشور اظهار کرد: من به عنوان کارشناس 25 ساله این بخش، به شما می گویم که اقدامات نباید به صورت شوآف باشد یعنی به شرکت جوانی که وارد پارک می شود باید اعتباری داد تا هزینه های فعالیتش را جبران کند که در کشور مغفول مانده که مقصر آن هم مدیران هستند.

رییس پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران را بدهکار مردم دانست و افزود: شکل دادن به حمایت از شرکت های جوان از اهداف معاهده منعقد شده بین فاوا و استانداری زنجان در یکسال نخست است.

و ی تصریح کرد: در این بازه زمانی ظرفیت همکاری 20 تا 40 شرکت فراهم خواهد شد ولی این به معنی دادن یک اتاق نیست، بلکه حمایت ها به سه شکل در اختیار قرار دادن فضا، اعتبار تحقیقاتی به شرط پای کار بودن و تامین بازار انجام خواهد شد که نتیجه این اقدامات باید به صورت آمار و اعداد گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشتغال حوزه دیجیتال منوط به حجم اقتصاد زنجان دارد

آمار اشتغال حوزه دیجیتال منوط به حجم اقتصاد زنجان دارد