مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-15اقتصادي

همه محکومان مالی نیازمند در زنجان تا نیمه شعبان آزاد می شوند


همه محکومان مالی نیازمند در استان زنجان تا نیمه شعبان آزاد می شوند - ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه در جلسه ستاد دیه استان با تقدیر از تلاش های اعضا در برنامه ریزی و اهتمام برای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط، افزود: از ابتدای امسال تا 23 اسفند ماه، مبلغ هشت میلیارد و 400 میلیون تومان برای آزادی 246 نفر از محکومان مالی نیازمند غیرعمد، جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه، امسال به خاطر رویکرد ستاد دیه در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند مالی، سال بسیار خوبی بود، اظهار داشت: استان از حیث مبلغ جمع آوری کمک های مردمی به نسبت جمعیت رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه کل بدهی 246 محکوم مالی مبلغ 47 میلیارد و 600 میلیون تومان بود، گفت: این تعداد محکوم در قالب کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور، استان، تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان، قبولی اعسار و آورده خود محکومان از زندان آزاد شدند.

نیارکی با بیان اینکه برنامه ریزی ستاد دیه استان برای سال جدید متفاوت از سال 1400 خواهد بود، افزود: برای سال جدید برنامه های مختلف و منسجمی از جمله استفاده از ظرفیت و کمک های اصناف و بازاریان استان در کنار کمک های مردمی و با همکاری صدا و سیمای استان با عنوان پویش آزادی زندانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محکومان مالی نیازمند در زنجان تا نیمه شعبان آزاد می شوند

همه محکومان مالی نیازمند در زنجان تا نیمه شعبان آزاد می شوند