مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-15اقتصادي

حمایت از فعالیت های استارتاپی در سطح کشور تقویت می شود


رییس پارک فاوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت از فعالیت های استارتاپی در سطح کشور تقویت می شود و حمایت ها به سه شکل در اختیار قرار دادن فضا، - ، جعفر صدیق دامغانی زاده ظهر سه شنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه راه اندازی شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: تعداد پارک های علم و فناوری کشور 49 پارک است.

وی اظهار کرد: از این تعداد پارک های نفت، کشاورزی، فاوا و نیرو پارک های سمت بازار و بقیه سمت عرضه هستند.

رییس پارک فاوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه در سال نخست فعالیت ها در یک محور متمرکز و سپس به سمت خوشه تولید محتوا و خدمات ابری هم حرکت می کند که با راه اندازی هر محور، آزمایشگاه مد نظر هم ایجاد می شود، گفت: مدیران بدهکار مردم هستند و شکل دادن به حمایت از شرکت های جوان از اهداف معاهده منعقد شده بین فاوا و استانداری زنجان در یکسال نخست است.

دامغانی زاده تاکید کرد: حمایت از فعالیت های استارتاپی در سطح کشور تقویت می شود و حمایت ها به سه شکل در اختیار قرار دادن فضا، اعتبار تحقیقاتی به شرط پای کار بودن و تامین بازار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گلخانه های مقیاس کوچک در پنج استان اجرایی خواهد شد، افزود: اگر این محور در زنجان هم عملیاتی شود اعتبار مد نظر 3 تا 5 میلیارد تومان هم به این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فعالیت های استارتاپی در سطح کشور تقویت می شود

حمایت از فعالیت های استارتاپی در سطح کشور تقویت می شود