مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-15ورزشي

جدال نفس گیر شیران شهرداری هگمتانه برابر رایکا بابل/ مرگ و زندگی


در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک جدال نفس گیر به مصاف رایکا بابل خواهد رفت.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها، تنور رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با ورود به هفته بیست و دوم داغ تر از گذشته شده و تیم ها برای صعود به لیگ برتر و بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور جنگ های سخت و نفس گیری را با یکدیگر انجام می دهند.

شرایط در پایین جدول برای تعیین تیم سوم سقوط کننده بسیار پیچیده تر از گذشته شده و به ترتیب رایکا بابل، استقلال ملاثانی، شمس آذر قزوین، ویستاتوربین تهران، قشقایی شیراز و شهرداری همدان از گزینه های سقوط هستند.

البته اختلاف امتیازات تیم ها با بالای جدول زیاد نیست و تیم شانزدهم جدول رایکا بابل با تیم ششم جدول فقط 10 امتیاز فاصله دارد و با توجه به بازی های باقی مانده هر چیزی امکان پذیر است.

در حال حاضر 13 هفته تا پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی مانده و این بدین معنی است که همچنان 39 امتیاز روی زمین باقی مانده و هر امکانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود دارد و شرایط تیم انتها و بالای جدول تا پایان فصل بارها دچار تغییر خواهد شد.

شیران شهرداری هگمتانه در جدول رده بندی شرایط بدی ندارند اما با توجه به شرایط جدول رده بندی و اختلاف کم امتیازات باید با جمع کردن امتیازات جایگاه خود را در میانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال نفس گیر شیران شهرداری هگمتانه برابر رایکا بابل/ مرگ و زندگی

جدال نفس گیر شیران شهرداری هگمتانه برابر رایکا بابل/ مرگ و زندگی