مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-16بين الملل

صنعا: با ادامه محاصره یمن، صحبت از صلح اعتباری ندارد


معاون وزیر خارجه دولت صنعا تاکید کرد، محاصره مداوم یمن خود شاخصی از جنگ است و که با وجود آن، صحبت از صلح اعتبار و ارزشی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت صنعا در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: ما همواره آماده توقف دفاع از خود به محض توقف حملات ائتلاف متجاوز عربی هستیم.

وی در ادامه افزود، محاصره مداوم یمن خود نشانه و شاخص جنگ است که با وجود آن، صحبت از صلح بی اعتبار و بی معنا می شود.

العزی همچنین تصریح کرد، واشنگتن نقش ها و وظایفی را برای کشورهای عضو ائتلاف عربی تحت امر عربستان و سازمان ملل ترسیم کرده است، به صورتی که از یک جنگ ادامه دار خارج نشوند.

وی اظهار کرد، ایالات متحده آمریکا مانع پیوستن کشورهای عضو ائتلاف به مذاکرات صلح واقعی برای توقف جنگ می شود تا مأموریت انحصاری آنها فقط و فقط جنگ و فرماندهی آن با ضمانت موقت عدم بازخواست و پاسخگویی باشد.

‏وی همچنین تاکید کرد، آمریکا همه ویژگی های یک میانجی صلح واقعی را از سازمان ملل سلب کرده تا مأموریت آن اتلاف وقت در فعالیت های رسانه ای یا به عنوان مثال پیگیری اخبار و تدوین آن به صورت ماهیانه و دوره ای باشد.

العزی عنوان داشت، آمریکا تنها قادر است بر اساس مأموریت مشخص خود مذاکرات برای تسلیم را اداره و واکنش صنعاء را تدوین کند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: با ادامه محاصره یمن، صحبت از صلح اعتباری ندارد

صنعا: با ادامه محاصره یمن، صحبت از صلح اعتباری ندارد