مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-16اقتصادي

آمار سفر خارجی ها به ایران و افزایش 30 درصدی سفرهای نوروزی


معاون گردشگری از ورود یک میلیون و 200 هزار مسافر و گردشگر خارجی به ایران در نیمه دوم سال 1400 خبر داد و در ادامه با اشاره به پیش بینی وزارت گردشگری و راه، - معاون گردشگری از ورود یک میلیون و 200 هزار مسافر و گردشگر خارجی به ایران در نیمه دوم سال 1400 خبر داد و در ادامه با اشاره به پیش بینی وزارت گردشگری و راه، گفت: سفرهای نوروزی با افزایش 30 درصدی به نسبت سال 98 مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر شالبافیان در نشست خبری که چهارشنبه 25 اسفندماه در آستانه سفرهای نوروزی برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه ریزی سفرهای نوروزی از آبان ماه به دنبال کاهش محدودیت های سفر در داخل کشور، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حجم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی ها در سطوح شهرستان ها، بخش ها و دهیاری ها با مرکزیت دادن به ستادهای استانی انجام شد.

درباره سفرهای ایمن نیز دستورالعملی در آبان ماه درباره چگونگی رعایت پروتکل ها و اطمینان از سلامت کارکنان تاسیسات گردشگری ابلاغ شد.

او افزود: تاسیسات گردشگری ملزم شدند اطلاعات خود را مبنی بر اطمینان بخشی مسافران در سامانه های جانا و ایران من وارد کنند و تاییدیه یا QR code آن را از سامانه ایران من دریافت و در معرض دید عموم نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سفر خارجی ها به ایران و افزایش 30 درصدی سفرهای نوروزی

آمار سفر خارجی ها به ایران و افزایش 30 درصدی سفرهای نوروزی