مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-16سياسي

مسائل فرهنگی اجتماعی ریشه بسیاری از جرائم در کهگیلویه و بویراحمد


دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد استان شروری نیست بلکه ریشه جرائم در مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی در اجلاسیه شورای فرهنگ عمومی که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه استان شروری نیست و جرائم ریشه در شرارت ندارد بلکه بسیاری از جرائم ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه آنچه در این استان بوده به برکت انقلاب اسلامی ارائه شده گفت: به برکت انقلاب پیشرفت های خوبی حاصل شده است و در برخی دستگاه ها نه تنها   در نیروی انسانی خودکفا هستیم بلکه مدیران ملی هم تربیت کرده ایم.

وی با بیان اینکه هرچه مشکل داریم ریشه فرهنگی دارد، گفت: شورای فرهنگ عمومی در استان از همه جلسات مهم است، از طرفی و پول و امکانات زیادی هم به استان اختصاص داده می شود که لازم است در بخش فرهنگی هزینه شود.

وی بیان کرد: علی رغم بالا بودن مشکلات فرهنگی، مردم فرهنگ پذیری بالایی دارند، لذا کارگروه هایی تشکیل و کارهایی صورت گیرد و گزارش آن در اجلاسیه شورای فرهنگ عمومی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل فرهنگی اجتماعی ریشه بسیاری از جرائم در کهگیلویه و بویراحمد

مسائل فرهنگی اجتماعی ریشه بسیاری از جرائم در کهگیلویه و بویراحمد