مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-16سياسي

2400 بازدید از نانوایی های استان سمنان انجام شد


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: دو هزار و 400 مورد بازدید از نانوایی های استان با هدف مقابله با جرایم شامل گرانفروشی، کم فروشی، - ، محمد حمیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه دو هزار و 400 بازدید و رصد از نانوایی های استان صورت گرفته است، تاکید کرد: در این بازدیدها 300 مورد تخلف ثبت و برای متصدیان پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه گران فروشی، کم فروشی، تخلفات بهداشتی و ساعت کار مهمترین تخلفات نانوایی های استان است، افزود: با توجه به فرارسیدن سفرهای نوروزی مهمترین موضوع برای نانوایی ها شیفت کاری و رعایت بهداشت و خدمات دهی مناسب به زائران رضوی و مردم است.

129 فقره تسهیلات 80 میلیون تومانی پرداخت شد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه این موضوع مختص به شهرها نیست بلکه در روستاها نیز نانوایی ها باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مردم در زمان مشخص اهتمام داشته باشند.

حمیدی با بیان اینکه 129 فقره تسهیلات 80 میلیون تومانی بهسازی نانوایی ها در استان سمنان پرداخت شده است، تاکید کرد: از نانوایی هایی که در سطح استان به خوبی عمل می کنند به طور قاطع حمایت و با متخلفان نیز برخورد جدی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 بازدید از نانوایی های استان سمنان انجام شد

2400 بازدید از نانوایی های استان سمنان انجام شد