مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-16سياسي

حاشیه نشینی افزایش آمار جرائم را به دنبال دارد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار جرائم با افزایش حاشیه نشینی افزایش پیدا می کند و باید در راستای کاهش مهاجرت چاره اندیشی شود.

- ، سید علی ملک حسینی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مطالبه گری در یاسوج افزود: افزایش مهاجرت، سبب ایجاد حاشیه نشینی و کاهش توان اقتصادی خانوارهای مهاجر و به دنبال آن نبود زیرساختها، سبب افزایش جرایم می شود و باید در این راستا، برای کاهش مهاجرت به خصوص در شهر یاسوج چاره اندیشی شود.

دادستان یاسوج همچنین با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در راستای کنترل خشم در شرایط مختلف، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شده که علت اصلی بسیاری از پرونده هایی که داریم عدم خودکنترلی و کنترل نکردن خشم است.

ملک حسینی اظهار داشت: طبق آمارهای رسمی، استان کهگیلویه و بویراحمد جز اولین استان های امن کشور است.

وی با بیان اینکه آمار نزاع دسته جمعی، که ما احساس می کنیم یک معضل اساسی در استان است، نسبت به میانگین کشوری کم و رو به کاهش است، تصریح کرد: این موضوع در حالی است که جمعیت شهر یاسوج در حال افزایش است و حاشیه نشینی در اطراف این شهر به صورت بی رویه در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه آمار خودکشی در استان نیز نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است، گفت: استان ما نسبت به آمارهای کشوری یکی از استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی افزایش آمار جرائم را به دنبال دارد

حاشیه نشینی افزایش آمار جرائم را به دنبال دارد