مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-16اقتصادي

مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان برگزار شد


با توجه به نزدیک شدن سال جدید به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائرانی که از اقصی نقاط کشور به خراسان رضوی سفر خواهند کرد، مانور آمادگی سفر در شهرستان قوچان برگزار شد.

- به گزارش، عباسعلی صفایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان با اشاره به این که گشت های مشترک به صورت مستمر تا 15 فروردین انجام می شود، اظهار کرد: دستگاه های مربوطه نیز نسبت به بازدید و آماده بودن محل های استقرار اضطراری، پایگاه های خدمات رسان اقدام و شبکه بهداشت نسبت به بازدید از واحدهای عرضه مواد پروتیینی خام، رستوران ها، آشپزخانه ها و اغذیه فروشی ها اقدام کنند و گزارش های لازم را به صورت هفتگی به فرمانداری منعکس کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان افزود: دستگاه های امدادی و خدمات رسان به ویژه اورژانس جاده ای، پایگاه های امداد و نجات هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان موسی بن جعفر قوچان با آمادگی کامل خدمات لازم ارائه کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان و احتمال بارش برف، مسافران و زائران گرامی که قصد عبور از محورهای شهرستان را دارند حتماً وسایل نقلیه آن ها مجهز به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان برگزار شد

مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان برگزار شد