مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-16پزشكي

ایام نوروز چه کار کنیم کرونا نگیریم؟


سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شیوه نامه لازم برای اسکان مسافران در مدارس به آموزش و پرورش ارائه شده و برای مدارس با 15 کلاس امکان اسکان 75 نفر فراهم است و بیش از این تعداد زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی فرد سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به موضوع کرونا اظهار داشت: حدود 75 درصد از مردم به سویه امیکرون کرونا مبتلا شدند اما با اینکه درصد بالایی مبتلا را داشتیم اما میزان مرگ و میر این سویه نسبت به دلتا کمتر بود که یکی از عوامل آن نوع خود بیماری و دیگری واکسیناسیون عمومی است.

وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و افزایش موارد ابتلا به کرونا هشدار داد و ابراز داشت: اگر موارد بهداشتی در ایام نوروز رعایت نشود ممکن است درگیر پیک جدیدی شویم، بنابراین به مردم پیشنهاد می شود که مدت سفر خود را کوتاه کنند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر ضرورت مدیریت بیماری کرونا در اسکان و اقامت مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: شیوه نامه لازم برای اسکان مسافران در مدارس به آموزش و پرورش ارائه شده و برای مدارس با 15 کلاس امکان اسکان 75 نفر فراهم است و بیش از این تعداد زمینه شیوع بیماری کرونا را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام نوروز چه کار کنیم کرونا نگیریم؟

ایام نوروز چه کار کنیم کرونا نگیریم؟