مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-16سياسي

آیت الله ناصری: حفظ منزلت سربازان عامل رشد و تعالی آنان است


اگر بتوان منزلت سربازان را به آنان بازگرداند اتفاق بزرگی رقم خواهد خورد چراکه حفظ شان و شخصیت سربازان مسئله بسیار مهم و اساسی بوده و موجب رشد و تعالی آنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری عصر امروز در جریان دیدار با مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران، با بیان این که در دوران طاغوت به سرباز به چشم گماشته نگاه می شد اظهار کرد:  در آن دوران به سرباز به عنوان یک شخص خدمتکار نگاه شده و متاسفانه بعضا این نگاه هنوز وجود دارد که نگاه درستی نیست.

وی افزود: البته ما این نوع نگاه را در زمینه های دیگر اجتماعی هم داریم مثلا به یک خانم خانه دار که به تربیت فرزند مشغول است نسبت به یک خانم شاغل نگاه درستی وجود ندارد و این نتیجه تبلیغات رسانه های غربی است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر بتوان منزلت سربازان را به آنان بازگرداند اتفاق بزرگی رقم خواهد خورد چراکه حفظ شان و شخصیت سربازان مسئله بسیار مهم و اساسی بوده  و موجب رشد و تعالی آنان می شود.

ناصری در ادامه با اشاره به نادرست بودن شیوه آموزشی کشور ابراز داشت: متاسفانه در سیستم آموزشی ما تفکر، تعقل، تدین این ها جایی ندارد و وقتی چنین اتفاقی برای دانش آموز ما بیفتد دیگر مجالی برای تفکر درباب مسائل پیدا نمی کند و هر آن چه را به خوردش بدهند راحت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: حفظ منزلت سربازان عامل رشد و تعالی آنان است

آیت الله ناصری: حفظ منزلت سربازان عامل رشد و تعالی آنان است