مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-17بين الملل

وقوع انفجارهایی اطراف پایگاه ارتش آمریکا در حومه دیرالزور


خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، در پی حمله راکتی با منبعی نامشخص، پنج انفجار بزرگ پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میدان نفتی سوریه واقع در دیرالزور را به لرزه درآورد.

- خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، در پی حمله راکتی با منبعی نامشخص، پنج انفجار بزرگ پایگاه ارتش آمریکا در بزرگترین میدان نفتی سوریه واقع در دیرالزور را به لرزه درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع محلی گزارش داد، چندین انفجار بزرگ اطراف پایگاه نفتی العمر وابسته به ارتش آمریکا را به لرزه درآورد و صدای این انفجارها در سراسر منطقه شنیده شد.

منابعی در منطقه دیرالزور اظهار کردند: بلافاصله پس از وقوع این انفجارها، شاهد پرواز تعداد زیادی پهپاد آمریکایی در آسمان منطقه بودیم.

این منابع تاکید کردند: صدای انفجارهایی که در اطراف پایگاه شنیده شدند، ناشی از شلیک راکت به آن بودند که تا این لحظه تعداد آنها بیش از پنج مورد بوده است.

آنها افزودند: منبع شلیک راکت ها منطقه غرب رودخانه فرات واقع در جنوب شرق شهر دیرالزور بود، در این منطقه نیروهای همپیمان ارتش سوریه مستقر هستند.

با این حال شبکه خبری المیادین به نقل از منابع موثق خود اعلام کرد که صداهای شنیده شده نتیجه تمرینات ائتلاف ضد داعش در داخل پایگاه العمر بودند که با مهمات جنگی و با حضور تعدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع انفجارهایی اطراف پایگاه ارتش آمریکا در حومه دیرالزور

وقوع انفجارهایی اطراف پایگاه ارتش آمریکا در حومه دیرالزور