مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-17اقتصادي

استمرار طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های دامی در آذربایجان شرقی


مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولیدی، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی که از 14 اسفند ماه آغاز شده است تا 16 اردیبهشت ماه در استان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولیدی، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی که از 14 اسفند ماه آغاز شده است تا 16 اردیبهشت ماه در استان ادامه خواهد داشت.

امیرحسین بهداد در جلسه ی تخصصی با روسای دامپزشکی شهرستان ها با تاکید بر نظارت هر چه دقیق تر اکیپ های دامپزشکی بر واحدهای تاثیر گذار و دارای سابقه تخلفات بهداشتی در حوزه ی دامپزشکی اظهار کرد: اکیپ های نظارتی بهداشتی در تمامی شهرستان های استان فعال شده و در زمینه ی بازرسی از تمامی اماکن تحت نظر دامپزشکی فعال هستند و در خصوص نظارت بر رستوران ها نیز تمهیداتی انجام گرفته تا در قالب اکیپ های مشترک نظارت و بازرسی با شبکه های بهداشت شهرستان ها همزمان از رستوران ها نیز بازرسی شود.

وی افزود: به جهت اینکه بخشی از فراورده های خام دامی در سردخانه ها نگهداری می شوند و اهمیت نگهداری سالم و بهداشتی این محصولات که در آینده به بازار عرضه خواهند شد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است بنابراین دستور اکید داده می شود تا در این ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های دامی در آذربایجان شرقی

استمرار طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های دامی در آذربایجان شرقی