مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-17سياسي

دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با قضات و کارکنان دادگستری سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه در این دیدار خطاب به قضات و کارکنان دادگستری اظهار کرد: شما این توفیق را دارید که بتوانید در راستای تحقق آرمان ها و ارزش های الهی و در جهت کمک به مردم گره گشایی از مشکلات آنان و تأمین امنیت قدم بردارید.

وی افزود: تأمین آرامش مردم فراهم کردن زمینه و بستر برای رشد فضائل اخلاقی، فراهم کردن برای یک زندگی عزتمندانه و مقتدرانه در کشور بسیار مهم است و امیدواریم بتوانیم در این راستا موثر واقع شوید، اگر ما به این چشم به قضایا نگاه کنیم، نگاهمان به عمل خودمان متفاوت خواهد شد و سختی ها و کمبودها مانع خدمتگذاری به مردم نمی شود.

محسنی اژه ای بیان کرد:  اینکه من قاضی یا کارمند دادگستری به مسلمان کمک می کنم به مسلمانی که میخواهد به کمالات عالی برسد، در واقع من دارم تلاش می کنم زمینه فراهم می کنم امنیت او را فراهم می کنم آرامش را فراهم می کنم معیشت او را فراهم می کنم تا یک زندگی آبرومندانه کند و یا  همکاری می کنم یک جوان بتونه شاغل بشود و یا دو نفر اگر با هم اختلاف دارند بینشان شرایط مدارا فراهم کنم بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دادگستری سیستان و بلوچستان

دیدار رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دادگستری سیستان و بلوچستان