مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-17اقتصادي

مقابله با رانت و امضاهای طلایی در وزارت صمت


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه های وزارت صمت حذف امضاهای طلایی از مسیر فرآیندها و صدور مجوز کسب وکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدجواد حاجی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت، صمت در یادداشتی با عنوان صمت شفافیت به سه برنامه از برنامه های وزارت صمت بر تقابل جدی با هرگونه فساد، رانت و هرگونه امضاء های طلایی و ایجاد شفافیت اشاره کرد.

در این یادداشت آمده است: یکی از مهمترین و اساسی ترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تحول کسب و کارها، حذف رانت و امضاءهای طلایی از مسیر فرایندها و صدور مجوزهای کسب و کار است، چرا که مطابق با مقررات قانون ارتقاء سلامت اداری، این مهم همواره مورد تاکید بوده است.

در همین راستا پروژه های متعددی تعریف و در بخش های مختلف مورد پیگیری قرار گرفته که از جمله آن ها می توان به پروژه های تکمیل سامانه اطلاع رسانی و نظارت بازار، ساماندهی واحدهای صنعتی بدون مجوز، تقویت شرکت های بازرسی و ارزیابی، یکپارچه سازی پایگاه های داده کسب و کارها، تکمیل سامانه جامع تجارت و شفافیت جریان کالا و سامانه جامع قواعد صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با رانت و امضاهای طلایی در وزارت صمت

مقابله با رانت و امضاهای طلایی در وزارت صمت