مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-17اقتصادي

بیست و یکمین مرحله از طرح ظفر پلیس در استان مرکزی برگزار شد


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای بیست و یکمین مرحله از اجرای طرح ظفر در 166 نقطه از استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 248 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد رضا چگنی بیان داشت: در ادامه طرح های امنیت بخش پلیس و با توجه به برآوردهای اجتماعی انجام شده از میزان فراوانی جرایم و درخواست ها و گزارش های مردمی از سامانه های تلفنی 110 و 197، بیست و یکمین مرحله از طرح ظفر در استان مرکزی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح عملیاتی که به مدت سه روز با بهره گیری از ظرفیت های پلیس در استان اجرا شد، تعداد 166 منطقه مورد پاک سازی قرار گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح در حدود یک کیلو و 620 گرم انواع مواد مخدر کشف و 23 توزیع کننده و خرده فروش و 86 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ چگنی ادامه داد : همچنین در اجرای این طرح 61 نفر سارق نیز دستگیر و در اعتراف آنان 102 فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به کشف 2 میلیارد و 76 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای این طرح در استان مرکزی بیان داشت: در این عملیات ها تعداد 17نفر قاچاقچی کالا دستگیر و تعداد 12 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 22 پرونده نیز در این رابطه تشکیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین مرحله از طرح ظفر پلیس در استان مرکزی برگزار شد

بیست و یکمین مرحله از طرح ظفر پلیس در استان مرکزی برگزار شد