مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-17ورزشي

زمین مورد نیاز برای توسعه ورزش تنیس خاکی در ساوه واگذار می شود


زمین مورد نیاز برای توسعه ورزش تنیس خاکی در این شهرستان پس از طی تشریفات اداری تامین خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری ساوه گفت: زمین مورد نیاز برای توسعه ورزش تنیس خاکی در این شهرستان پس از طی تشریفات اداری تامین خواهد شد.

مهدی الیاسی شامگاه چهارشنبه 25 دیماه در آیین تجلیل از قهرمانان مسابقات تنیس خاکی جام فجر گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در سالن ورزشی شهدای ساوه اظهار کرد: رشته ورزشی تنیس خاکی یک رشته پرطرفدار و مهیج است که با تامین زیرساخت ها می توان جوانان و نوجوانان ورزشکار بیشتری را در این ورزش جذب کرد.

وی با اشاره به نبود زمین خاکی برای انجام ورزش تنیس گفت: تلاش خواهیم کرد از اراضی که بهره برداری از آن با کاربری ورزشی در اختیار مجموعه مدیریت شهری است به اداره ورزش و جوانان واگذار شود تا ورزشکاران تنیس خاکی بتوانند با استانداردسازی از آن بهره برداری کنند.

الیاسی در ادامه گفت: چنانچه زمین مورد نیاز در اراضی دولتی واقع شده است آماده واگذاری آن به هیات تنیس خاکی پس از طی تشریفات اداری در کارگروه امور زیربنایی و موافقت اصولی هستیم و بطور جد پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: در شهرستان ساوه خیرین و سرمایه گذارانی در زمینه های مختلف بخصوص در عرصه ورزش وجود دارند که آماده مشارکت در توسعه زیرساخت های شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مورد نیاز برای توسعه ورزش تنیس خاکی در ساوه واگذار می شود

زمین مورد نیاز برای توسعه ورزش تنیس خاکی در ساوه واگذار می شود