مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-17سياسي

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معارفه شد


امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با حضور مدیرکل دفتر استاندار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ظهر امروز 26 اسفندماه با حضور محمد گلستانی نژاد نماینده ویژه استاندار هرمزگان، محسن خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، علی فیروزی معاون اقتصادی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی و حبیب بهادری معاونت بازرسی استانداری برگزار شد.

  در این مراسم، دکتر احسان کامرانی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب و از زحمات علی رئوفی تقدیر شد.

  در ابتدای مراسم محمد گلستانی نژاد مدیرکل حوزه استاندار که بعنوان نماینده مهدی دوستی در این جلسه حضور داشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز ما شاهد یک اتفاق خوب در استان هرمزگان هستیم و یک چهره مردمی، دانشگاهی و نخبه به عنوان معاونت جدید سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معرفی می شود.

  وی افزود: این مسئله آغازی برای یک فصل جدید است، امروز این مسئولیت سنگین بر عهده آقای کامرانی است که بتواند در جهت رفع مهترین مسئله مردم که همان اشتغال و رفع معیشت این مردم است تلاش کند، از زحمات آقای رئوفی در مدت تصدی این سمت و تلاش های وی نیز قدردانی می کنم و امیدوارم در مسئولیت های بعدی موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معارفه شد

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان معارفه شد