مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-17اقتصادي

فعالیت صندوق پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی کلید خورد


صندوق پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به منظور ارائه انواع خدمات مالی و توسعه بازار به طرح های فناورانه و نوآورانه و نیز شرکت های دانش بنیان و تخصصی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و علی وحدت رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر طیبی در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی جهاددانشگاهی انجام تحقیقات کاربردی و پیگیری کردن این تحقیقات تا تولید فناوری در قالب محصول و خدمات است و طبق اساسنامه برای کاربردی شدن آن موظف به ادامه کار تا تولید صنعتی و نیمه صنعتی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های پژوهشی و آموزشی، فرهنگی و تجاری سازی، افزود: جهاددانشگاهی فناوری های زیادی را سال ها تولید کرده و توان تولید فناوری های گسترده را هم دارد.

اما برای انجام تحقیقات کاربردی و تولید محصول حرفه ای و تولید انبوه نیاز مالی داریم، زیرا تامین منابع تحقیقاتی آسان تر است، اما در مراحل بعدی نیازمند منابع مالی بیشتر هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: آخرین فناوری این مجموعه طراحی و تولید سیستم رانش مترو بوده است.

وی با اشاره به علاقه مندی برای ایجاد اشتغال جوانان، ادامه داد: یکی از اقدامات خوب در کشور ایجاد و راه اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صندوق پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی کلید خورد

فعالیت صندوق پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی کلید خورد