مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-17فرهنگي

اعتراض صنف کارگردانان نسبت به حذف بودجه خانه تئاتر از شهرداری


انجمن صنفی کارگردانان تئاتر درباره حذف ردیف بودجه حمایت از خانه تئاتر در بودجه سال 1401 شهرداری تهران واکنش نشان داد.

- ، انجمن صنفی کارگردانان تئاتر، درباره حذف ردیف بودجه حمایت از خانه تئاتر در بودجه سال 1401 شهرداری تهران که به تازگی اعلام شده است، واکنش نشان داد و خواستار بازنگری در این زمینه شد.

در بیانیه انجمن صنفی کارگردانان تئاتر آمده است: با اندوهی بسیار و تأسفی عمیق، در این واپسین روزهای سال - و با امید به آن که پایان این سال و این قرن، پایان همیشگی اخبار بد و ناگوار باشد - لازم است به اطلاع هنرمندان تئاتر و دوستداران فرهنگ ایران برسانیم که متاسفانه با تصمیم شورای شهر تهران، ردیف و کدُ بودجه حمایت از خانه تئاتر، در بودجه سال 1401 شهرداری تهران، حذف شده است.

ردیف بودجه ای 1.

5 میلیاردی، که با زحمات و پی گیری های طاقت فرسای فراوان محقق شده بود و انتظار می رفت به جای حذف، هر سال با رشدی فزاینده روبه رو باشد و سرمشق و الگویی برای دیگر شهرداری های ایران قرار گیرد.

تأسف آورتر آن که این تصمیم خطا همان قدر که به شورای شهر تهران بازمی گردد، به نگاه نادرست در مدیریت کلان خانه تئاتر و عدم پیگیری های لازم هم مربوط است، موضوعی که انجمن کارگردانان تئاتر، از طریق طرح کارزار جامعه تئاتر ایران تلاش کرد نسبت به آن هشدار دهد و البته قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض صنف کارگردانان نسبت به حذف بودجه خانه تئاتر از شهرداری

اعتراض صنف کارگردانان نسبت به حذف بودجه خانه تئاتر از شهرداری