مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-17سياسي

هویت فرهنگی گرمسار محور آیین ویژه نوروزی باشد


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نوروز 1401 در زمینه گردشگری، گفت: هویت فرهنگی گرمسار محور آیین ویژه نوروزی باشد.

- ، اردشیر مطهری ظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان ستاد خدمات سفر گرمسار به میزبانی فرمانداری و با محوریت برنامه های ویژه گردشگر پذیری در نوروز 1401، بیان کرد: برگزاری آیین ملی و مذهبی فرصتی برای همگرایی اجتماعی و تقویت هویت فرهنگی محسوب می شود که باید از آن بهره برد.

وی افزود: برنامه های استقبال از نوروز به علت همزمانی با نیمه شعبان باعث افزایش شور و نشاط برای مردم شده است همچنین اختتامیه برنامه های نوروزی با جشن ورود به ماه مبارک رمضان همراه شده که به معنویت بیشتر در جامعه کمک خواهد کرد.

ضرورت ترویج امید اجتماعی عضو خانه ملت با بیان اینکه نیاز به شادی و امید اجتماعی در کشور به یک ضرورت تبدیل شده است، تاکید داشت: ما انسان هستیم و نیاز به شادابی، لبخند و خوشحالی داریم.

مردم بدون شادی، نشاط و خوشحالی نمی توانند از مشکلات فراوان زندگی عبور کنند.

مطهری با بیان اینکه در این بین جشن های ملی و آیین های فرهنگی در کنار جشن های مذهبی به اعتقاد کارشناسان می تواند فرصتی برای نشاط و شادی جمعی در کشور باشد، ابراز کرد: هویت فرهنگی گرمسار در آیین ویژه نوروزی شناسانده شود وی افزود: یکی از مؤلفه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت فرهنگی گرمسار محور آیین ویژه نوروزی باشد

هویت فرهنگی گرمسار محور آیین ویژه نوروزی باشد