مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-18سياسي

ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی تبریز


فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی این شهر تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی این شهر تاکید کرد.

علی جعفری آذر در دیدار با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عینالی تبریز ضمن تقدیر از زحمات عوامل سازمان در خصوص طرح های بصری و گلکاری استقبال از بهار در تفرجگاه بزرگ عینالی گفت: وجود برنامه زمانبندی شده و راهبردی در سال جدید باعث پیشرفت های پروژه های عمرانی و حوزه های اقتصادی خواهد بود که سازمان عینالی تبریز در این خصوص کارنامه ی قابل قبولی دارد.

فرماندار شهرستان تبریز از پیگیری های مستمر و مدیرعامل سازمان عینالی در خصوص روند پروژه ها و حل مشکلات زیرساختی قدردانی کرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تفرجگاه عینالی ضروری است و شهروندان باید لحظات به یاد ماندنی را در خاطرات خود ثبت کنند.

وی گفت: برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی باید تبلیغات گسترده ای انجام داد و با همکاری صدا و سیما این مجموعه تفرجگاهی در کل کشور شناخته شود.

بابک دانش پناه، مدیر عامل سازمان عینالی تبریز ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت های این مجموعه اظهار کرد: مجموعه تفرجگاهی عینالی دارای موقعیت خاص جغرافیایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی تبریز

ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی تبریز