مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-18فرهنگي

برج میلاد به استقبال نوروز می رود


مدیرعامل برج میلاد با تشریح برنامه های نوروزی این مجموعه فرهنگی گفت: جشنواره نوروزگار 1401 در ادامه جشنواره های نوروزی سال های گذشته برج میلاد و با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت و همچنین معرفی امکانات تفریحی جدید این مجموعه .

- مدیرعامل برج میلاد با تشریح برنامه های نوروزی این مجموعه فرهنگی گفت: جشنواره نوروزگار 1401 در ادامه جشنواره های نوروزی سال های گذشته برج میلاد و با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت و همچنین معرفی امکانات تفریحی جدید این مجموعه از 25 اسفند تا 12 فروردین ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس حیدری با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه امسال با توجه به واکسیناسیون گسترده شهروندان و کمتر شدن آمار همه گیری ویروس کرونا، امکان برگزاری این جشنواره برای شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت فراهم شده است و امیدواریم بتوانیم در سال جدید میزبان خوبی برای بازدیدکنندگان باشیم.

وی در تشریح برنامه های نوروزی برج میلاد که با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ستاد گردشگری شهر تهران صورت گرفته است، گفت: جشنواره نوروزگار از 25 اسفند ماه با فضاسازی نوروزی در بخش های مختلف برج میلاد همچون چیدمان سفره هفت سین در زیرگذر برج میلاد آغاز می شود و همچنین مراسم تحویل سال از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد به استقبال نوروز می رود

برج میلاد به استقبال نوروز می رود