مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-18دانش

حمایت بنیادی شرکت بنا گستر کرانه از حوزه اشتغال و تحصیل جوانان هرمزگان


شرکت بنا گستر کرانه در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی در استان هرمزگان به عنوان اصلی ترین مرکز فعالیتی خود اقدام به بورسیه سالانه 50 دانشجو در تحصیل و اشتغال می کند.

- ایسنا/هرمزگان شرکت بنا گستر کرانه در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی در استان هرمزگان به عنوان اصلی ترین مرکز فعالیتی خود اقدام به بورسیه سالانه 50 دانشجو در تحصیل و اشتغال می کند.

مدیر عامل شرکت بنا گستر کرانه در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به دغدغه ی تحصیلی و به تبع آن اشتغال، این شرکت با تعامل با دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه ملی استان اقدام به بورسیه تحصیل و کار سالانه 50 نفر تا سقف 300 نفر از دانشجویان این دانشگاه می نماید.

سعید سپهری راد بیان کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت هرمزگانی بخش خصوصی در حوزه ی سوخترسانی دریایی (بانکرینگ) و انتقال سوخت و فرآورده های نفتی است که خواستگاه و مرکز اصلی فعالیت آن استان هرمزگان است و در سال آینده بخش مشارکتها و مسولیتهای اجتماعی خود را بر حمایت از نخبگان جامعه ی دانشگاهی هرمزگانی معطوف خواهد ساخت.

وی با اشاره به بورسیه تحصیلی مذکور خاطرنشان کرد: پس از فارغ التحصیلی افراد واجد شرایط ، آنان در فعالیتهای توسعه ای این شرکت مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیادی شرکت بنا گستر کرانه از حوزه اشتغال و تحصیل جوانان هرمزگان

حمایت بنیادی شرکت بنا گستر کرانه از حوزه اشتغال و تحصیل جوانان هرمزگان