مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-18فرهنگي

برگزاری جشنواره عکاسی توسط میراث فرهنگی/ زیبایی ها کرمانشاه را به تصویر بکشید


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: جشنواره عکس نوروز با هدف نشان دادن زیبایی های استان در ایام نوروزبا همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر های نوروزی استان و انجمن عکاسان کرمانشاه برگزار می شود - نوروزجبار در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص این جشنواره، اظهار کرد: عکاسان سراسر کشور می توانند با موضوع جاذبه های گردشگری و تاریخی، آیین های فرهنگی و مذهبی خاص استان کرمانشاه در این جشنواره مشارکت کنند وی افزود: این جشنواره از 20 اسفند 1400 تا 20 فروردین 1401 ادامه دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: عکس ها باید با دوربین حرفه ای گرفته شده باشد و عکاس ملزم به داشتن فایل اصلی است.

وی با بیان اینکه هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر هشت قطعه عکس است، افزود: هر هنرمند به همراه عکس های ارسالی باید یک فایل حاوی معرفی خود، شماره تماس و مشخصات جغرافیایی عکس را ارسال کند.

گوهری، با اعلام اینکه دریافت آثار تنها از طریق شماره تلگرام 09389388899 امکان پذیر است، افزود: عکس ها باید با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل 2450 پیکسل باشد وی، جوایز نفر اول را 15 میلیون ریال، نفر دوم 10 میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال اعلام کرد و گفت: به 10 نفر شایسته تقدیر نیز 2 میلیون ریال به هر نفر پرداخت می شود بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره عکاسی توسط میراث فرهنگی/ زیبایی ها کرمانشاه را به تصویر بکشید

برگزاری جشنواره عکاسی توسط میراث فرهنگی/ زیبایی ها کرمانشاه را به تصویر بکشید