مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-18حوادث

توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال


با توجه به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، ضرورت دارد شهروندان توصیه های پلیس در راستای پیشگیری از سرقت را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی مروتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و حضور گسترده مردم در مراکز خرید، ضرورت دارد شهروندان توصیه های پلیس در راستای پیشگیری از سرقت را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: حمل پول نقد حین حضور در خیابان ها و مراکز تجاری ممکن است سارقان را به طمع اندازد لذا سعی کنید حتی المقدور به جای پول از کارت های بانکی استفاده شده و همواره مراقب کیف دستی و اشیاء همراه خود باشید.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: همچنین خالی بودن منازل در این ایام و در نوروز فرصت را برای سارقان منزل مهیا می سازد لذا برای پیشگیری از آن، لازم است شهروندان قبل از خروج از منزل از بسته بودن همه درب ها و پنجره ها اطمینان حاصل کرده و نسبت به تهیه قفل های مناسب و ایمن اقدام کنند.

مروتی خاطرنشان کرد: پارک خوردو و موتورسیکلت در مکان های امن و استفاده از تجهیزات ایمن برای وسایل نقلیه از دیگر مواردی است که باید مدنظر مردم عزیز قرار گیرد.

انتهای پیام/2307/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال

توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال