مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-18فرهنگي

اعلام برنامه های صداوسیمای فارس ویژه ایام نوروز


صداوسیمای فارس به مناسبت نوروز 1401 ، برنامه های جدید، شاد و مفرحی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون سیمای فارس تولید سریال طنز کاندیدا ، مسابقه بزرگ چاشنی و برنامه مشاعره طنز را مهمترین برنامه های جدید تلویزیون  فارس در نوروز 1401 برشمرد.

علیرضا باغبانمنش افزود: تولید فیلم های داستانی ردیف شاهچراغ ، آقای امیدوار و پابوس برای پخش از شبکه های سراسری و استانی فارس در نوروز 1401 آماده شده است.

وی به ساخت مستندهای متنوع در شبکه فارس اشاره کرد و افزود : ساخت مستند شعار سال در 13 قسمت ، مستند معرفی آداب و رسوم و سنت های مردم فارس ، مستندهایی به منظور معرفی مکان های گردشگری ، تاریخی ، تفریحی و مذهبی و آداب و رسوم استان فارس از جمله این برنامه هاست.

معاون سیمای فارس تاکید کرد در تمامی برنامه های سیمای فارس بحث اطلاع رسانی و جنبه های آموزشی به شهروندان و مسافران نوروزی به چشم می خورد.

وی در ادامه گفت : در ایام نوروز بسته های مختلفی در لابه لای برنامه های صبحگاهی و شامگاهی برای اطلاع رسانی به مخاطبان بویژه مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و از ابتدای فروردین ماه نیز با طراحی جدید جدول برنامه ها و شناور بودن آن ، سیمای فارس از ساعت 9 تا 12:30 آماده ارتباط با مسوولان و اطلاع رسانی آخرین خبرهای نوروزی و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های صداوسیمای فارس ویژه ایام نوروز

اعلام برنامه های صداوسیمای فارس ویژه ایام نوروز