مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-19سياسي

شهید یارحسین سیاوشی: با کفر مبارزه کنید


شهید یارحسین سیاوشی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «تا می توانید با کفر مبارزه کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید! تبرک لحظاتمان با شهیدیارحسین سیاوشی؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و اناالیه راجعون پس از حمد و ثنای پروردگار، سلام بر امام زمان(عج) و سلام بر نایب بر حقش امام خمینی و سلام بر تمام شهدا از صدر اسلام تا کنون.

آنچه راه شهدا را برای دیگران روشن می کند پیام قرآن است؛ ای اهل ایمان! آیا شما را به تجارتی سودمند که شما را از عذاب دردناک آخرت نجات بخشد دلالت کنم.

آن تجارت این است که بخدا و رسول خدا ایمان بیاورید و با مال و جان در راه خدا جهاد کنید، این کار از هر تجارتی اگر دانا باشید برای شما بهتر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید یارحسین سیاوشی: با کفر مبارزه کنید

شهید یارحسین سیاوشی: با کفر مبارزه کنید