مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-19حوادث

روایت 53 گلی که برای امنیت شهروندان این مرز و بوم پرپر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری شهدای ناجا، بزرگداشت مقام شهدا در اصل پاسداشت انسان های والامقامی است که در راه عقیده از جان و مال و هستی خود گذشتند؛ - حکایت شهادت مأموران پلیس حرف جدیدی نیست؛ قصه مردانی است که در مقابله با گروه های تروریستی، اراذل و اوباش، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و سارقان، ضربات چاقو و شلیک گلوله را به جان می خرند تا مبادا لحظه ای شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری شهدای ناجا، بزرگداشت مقام شهدا در اصل پاسداشت انسان های والامقامی است که در راه عقیده از جان و مال و هستی خود گذشتند؛ شلیک گلوله و اصابت چاقو را به جان خریدند تا نکند لحظه ای امنیت و آسایش و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.

در این بین سبزپوشان بی ادعای ناجا نیز از قافله شهادت عقب نمانده و سینه را در برابر هرچه بدی و سیاهی و ناپاکی است از شرارت و رذالت و ناپاکی گرفته تا مواد مخدر و قاچاق و هرآنچه که سلامت و امنیت مردم را به خطر انداخته، ستبر کرده تا نکند خاری به پای مردم فرو رود.

این ها همان مردان بلند بالای انتظامی کشور هستند؛ همان مجاهدان فی سبیل الله که مقام معظم رهبری مدالش را بر سینه شان آویخت؛ 53 جوانمردی که با فجیع ترین شکل ممکن از اصابت چاقو به قلب تا شلیک گلوله به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 53 گلی که برای امنیت شهروندان این مرز و بوم پرپر شدند

روایت 53 گلی که برای امنیت شهروندان این مرز و بوم پرپر شدند