مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-19اقتصادي

مشکلی در زمینه تامین سوخت در نوروز در خراسان شمالی وجود ندارد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با هماهنگی های انجام شده ذخیره سازی مناسب انواع فرآورده های نفتی در بخش های مختلف به ویژه حمل و نقل انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

- مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در ایام نوروز، اولویت، تقویت شبکه های حمل و نقل فرآورده های نفتی است، اظهار کرد: براین اساس اقداماتی همچون جذب نفتکش جاده پیما به طور موقت، توسعه یکپارچه توزیع بار به صورت سیستمی در سطح کشور و روزآمدکردن توپوگرافی مسیرهای حمل ونقل فرآورده انجام شده است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر شرایط خوبی از نظر میزان موجودی در انبار نفت در استان محیا شده است و همه تمهیدات لازم برای سوخت رسانی مطلوب به مردم در تعطیلات نوروز اتخاذ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی، با بیان اینکه یکی از اهداف شرکت نفت در این ایام، هماهنگی بیشتر در تامین به موقع فرآورده است، افزود: به دلیل  نبود خطوط لوله انتقال فرآورده در منطقه، سوخت مورد نیاز استان از مبادی مختلف و با نفکش های جاده پیما تامین می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها، احتمالا نوروز سال 1401 با مسافرت های قابل توجهی مواجهه خواهیم شد، اظهار داشت: جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در زمینه تامین سوخت در نوروز در خراسان شمالی وجود ندارد

مشکلی در زمینه تامین سوخت در نوروز در خراسان شمالی وجود ندارد