مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-19اقتصادي

انواع نایلون و کاربردهای آن


در ادامه با انواع نایلون و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

- آشنا خواهید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی،نایلون نوعی پلیمر صنعتی است که در زیر شاخه پلی اتیلن قرار می گیرد و در صنعت به عنوان پلی اتیلن سبک یا همان LDPE شناخته شده است ، نایلون یکی از پر مصرف ترین الیفاف مصنوعی است که در بسیار از مشاغل همانند بسته بندی و پوشاک اتقلابی بزرگی ایجاد کرد.

همانطور که پیشتر گفتیم این محصول یکی از معروف ترین الیفاف مصنوعی است و در بسیاری از مشاغل کاربرد بدون جایگزینی دارد در رابطه با صنعت بسته بندی هم دقیقاً همینطور است.

از کاربردهای این نوع پلاستیک در صنعت بسته بندی می توان به کشاورزی، ساخت و ساز، کیسه های دسته دار، رول های بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی کالا و محصولات اشاره کرد.

از انواع نایلون می توان به موارد زیر اشاره کرد: شیرینگ حرارتی استرچ بسته بندی حباب دار پلاستیک دسته دار تولید نایلون گلخانه ای کشاورزی انواع بسته بندی های حبوبات، خشکبار، غلات و … نایلون عریض، مناسب برای کاربردهای کشاورزی و گلخانه، ساخت و ساز و عایق بندی یکی از پر کاربرد ترین نوع های نایلون رولی نایلون عریض می باشد که همانطور که از نام آن پیداست دارای عرض بالایی است که بیشتر برای پوشش سقف گلخانه یا زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، همینطور برای مواردی هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع نایلون و کاربردهای آن

انواع نایلون و کاربردهای آن