مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-19سياسي

بازگشایی شهربازی پارک ملت مشهد به عید نوروز می رسد؟


رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در خصوص بازگشایی شهربازی پارک ملت گفت: تلاش ما این است که با پیگیری هایی که در حال انجام است، هرچه زودتر و تا قبل از عید نوروز، - بازگشایی انجام شود.

مجید دبیریان در گفت وگو با ایسنا و با اعلام این خبر عنوان کرد: در سال 98 به دلیل پرونده حقوقی و اختلافاتی که با بهره بردار قبلی داشتیم و همچنین بحث ویروس کرونا، مجموعه شهربازی پارک ملت تعطیل شد و به خاطر شرایط کرونا در این دو سال گذشته، امکان بهره برداری نبود.

وی ادامه داد: با پیگیری همکاران ما در مجموعه معاونت اقتصادی و برگزاری یک مزایده جهت بهره برداری و نگهداری پارک ملت، از بین اشخاص صاحب صلاحیت، یک نفر برنده مزایده شد که به لحاظ فنی و سابقه کاری شرایط لازم را داشت و در نهایت قرار شد جهت راه اندازی شهربازی پارک ملت، اقدامات لازم را جهت استانداردسازی و گرفتن تاییدیه های اداره استاندارد انجام دهد.

دبیریان درباره تاییدیه دستگاه ها بیان کرد: در مرحله اول 7 دستگاه به تایید اداره استاندارد رسید و از مجموع 30 دستگاه، در پایان 26 وسیله با اقدامات تکمیلی و استاندارد سازی، تایید شد و چهار دستگاه هم نیاز به اقدامات تکمیلی و اصلاحی دارند که آن ها نیز در حال انجام هستند وبه زودی اداره استاندارد نتیجه نهایی تایید تمامی دستگاه ها را اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی شهربازی پارک ملت مشهد به عید نوروز می رسد؟

بازگشایی شهربازی پارک ملت مشهد به عید نوروز می رسد؟