مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-19پزشكي

خریداری و اهدای 983 میلیون تجهیزات پزشکی به همت خیرین سلامت بخش جرگلان خراسان شمالی


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان از اهدای 9 میلیارد و 830 میلیون ریال در سال 1400 توسط خیرین سلامت بخش جرگلان برای تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت شهر یکه صعود و خانه های بهداشت خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان از اهدای 9 میلیارد و 830 میلیون ریال در سال 1400 توسط خیرین سلامت بخش جرگلان برای تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت شهر یکه صعود و خانه های بهداشت خبر داد.

سید عرفان حاتمی در گفت و گو با ایسنا با تقدیر از اقدامات نیکوکارانه، اظهار کرد: این مبالغ بابت ساخت پانسیون پزشک در مرکز خدمات جامع سلامت شهر یکه صعود، اهدا یک دستگاه ECG ، یک دستگاه الکتروشوک، 2 دستگاه پالس اکسی متر برای خانه بهداشت کرکولی و پایگاه بهداشتی شهر یکه صعود، یک عدد تخت CPR، خرید و تحویل یک دستگاه نبولایزر، یک عدد سیستم کامپیوتر برای خانه بهداشت کرکولی، 2 عدد فشار سنج دیجیتال، یک عدد تخت بیمار، یک دستگاه ویلچر برای پایگاه بهداشتی شهر یکه صعود و خرید و نصب پرده برای خانه بهداشت مزارلق، جمعاً به مبلغ 9 میلیارد و 830 میلیون ریال اهدا شده است.

حاتمی با بیان اینکه همدلی و همراهی خیرین با مدافعان سلامت در اپیدمی بیماری کرونا تاثیر قابل ملاحظه ای در روحیه کادر بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری و اهدای 983 میلیون تجهیزات پزشکی به همت خیرین سلامت بخش جرگلان خراسان شمالی

خریداری و اهدای 983 میلیون تجهیزات پزشکی به همت خیرین سلامت بخش جرگلان خراسان شمالی