مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-19اقتصادي

کشف 569 میلیارد ریال کالای قاچاق در آستانه نوروز


رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف 569 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی رسمی ورودی و خروجی کالا در آستانه نوروز 1401 در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح جزییات این خبر اظهارکرد: در راستای اجرای وظایف ذاتی و تحقق شعار سال، طی هفته جاری کارآگاهان پلیس گمرک مستقر در مبادی رسمی با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از سامانه های پایشی پس از بررسی های سیستمی، فیزیکی ومیدانی بیش از7000 اسناد و محموله های گمرکی، موفق به شناسایی و کشف تعداد قابل توجهی تخلفات و قاچاق کالا از قبیل پارچه، خودرو، پوشاک و سایر کالاهای مورد نیاز مردم در مبادی رسمی ورودی و خروجی کالا شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 569 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا 16 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس رفیعی کیا در پایان اظهارکرد: پلیس گمرکات استان های گیلان، بوشهر و خوزستان به ترتیب بیشترین کشفیات را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 569 میلیارد ریال کالای قاچاق در آستانه نوروز

کشف 569 میلیارد ریال کالای قاچاق در آستانه نوروز