مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-19حوادث

تجهیز 27 ایستگاه نوروزی پلیس در کرمانشاه برای خدمات رسانی مناسب به مسافران


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تجهیز 27 ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خبر داد و گفت: آماده برقراری امنیت آنها در عالی ترین شکل ممکن هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تجهیز 27 ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خبر داد و گفت: آماده برقراری امنیت آنها در عالی ترین شکل ممکن هستیم.

سردار علی اکبر جاویدان در قرارگاه نوروزی ستاد انتظامی استان که با حضور سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بهتر شدن وضعیت کرونایی کشور انتظار می رود امسال شاهد حضور مهمانان و مسافران نوروزی در استان باشیم و به همین خاطر تمهیدات لازم از روزهای قبل اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از 3800 نفر از همکاران در 2 شیفت کاری و به شکل 24 ساعته کار ایجاد امنیت مردم و مسافران نوروزی را عهده دار خواهند بود.

جاویدان همچنین از وجود 27 ایستگاه انتظامی در ورودی شهرها، اماکن تفریحی و محل های اسکان و اقامت مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 670 تیم موتوری به اضافه گشت های خودرویی نیز در ایام نوروز فعال خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 27 ایستگاه نوروزی پلیس در کرمانشاه برای خدمات رسانی مناسب به مسافران

تجهیز 27 ایستگاه نوروزی پلیس در کرمانشاه برای خدمات رسانی مناسب به مسافران