مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-20اقتصادي

لازمه سفر در ایام نوروز تزریق دو دوز واکسن کرونا است


معاون امور اقتصادی استاندار ایلام لازمه سفر در ایام نوروز را تزریق دو دوز واکسن کرونا دانست و ادامه داد: هم اکنون برای سفر های نوروزی تزریق دوز دوم و داشتن تست پی سی آر منفی الزامی است.

-  شهریار عباسی معاون امور اقتصادی استاندار ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با عنوان این مطلب که با عبور از پیک ششم کرونا، تقریباً در یک حالت متعادل هستیم اما نباید خوش خیال باشیم، اظهار داشت: همواره باید با بیم و امید موضوع کرونا را جدی بگیریم، بیم از اینکه هر لحظه ممکن است دوباره شرایط تغییر کند و امید به اینکه تلاش کنیم تا بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه میزان استقبال از دوز سوم واکسن ها اندازه دوز اول و دوم نیست و در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی هستیم، توضیح داد: اگر میزان تزریق دوز سوم در کشور به اندازه دور اول و دوم برسد می توانیم در مقابل سویه های جدید مقاومت بیشتری از خود نشان دهیم.

وی افزود: در این دو سالی که از ویروس کرونا میگذرد عمده بار بر دوش تلاشگران عرصه سلامت بود و لازم می دانم از تلاش ها و خدمات و جانفشانی های تمام عزیزان حوزه سلامت استان ایلام تشکر کنم.

عباسی، لازمه سفر در ایام نوروز را تزریق دو دوز واکسن کرونا دانست و ادامه داد: هم اکنون برای سفر های نوروزی تزریق دوز دوم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه سفر در ایام نوروز تزریق دو دوز واکسن کرونا است

لازمه سفر در ایام نوروز تزریق دو دوز واکسن کرونا است