مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-20حوادث

افزایش 30 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره افزایش 30 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان، گفت: بیش از 10 هزار نیرو برای تأمین امنیت نورز 1401 بکارگیری شدند.

- ، سردار مرتضی میرزایی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پر خیرو برکت و به دور از هرگونه رنج و بیماری برای مردم عزیز ایران اسلامی از همکاری رسانه ها در ایجاد احساس امنیت قدردانی کرد و با اشاره به رویکرد جامعه محوری و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم و سازمان ها و دستگاه های متولی نظم و امنیت و سازمان های خدماتی و امدادی، افزود: با توجه به تعامل و همکاری مردم فهیم استان با پلیس، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث، خصوصاً در شب چهارشنبه آخر سال بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی پلیس از 24 اسفندماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد، افزود: طرح نوروزی پلیس نیز از 24 اسفند آغاز و تا 18 فروردین ادامه خواهد داشت و در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان ها و ادارات مرتبط انجام شد.

سردار میرزایی از بکارگیری بیش از 10 هزار نیرو در ایام تعطیلات نوروزی برای تأمین نظم و امنیت در استان خبر داد و گفت: برای تأمین امنیت مردم و مسافران نوروزی در سطح استان 500 واحد گشتی در معابر عمومی درون و برون شهری بکارگیری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

افزایش 30 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران