مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-21سياسي

استمرار حرکت در مسیر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین


رییس دانشگاه تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز تأکید کرد، دانشگاه تهران توانست در سال 1400 به همت والا برای رسیدن به اهداف عالیه خود در مسیر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی گام برداشته و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

- رییس دانشگاه تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز تأکید کرد، دانشگاه تهران توانست در سال 1400 به همت والا برای رسیدن به اهداف عالیه خود در مسیر "جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی" گام برداشته و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز بدین شرح است: حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بی کرانش، خانواده بزرگ دانشگاه تهران توانست درسال 1400 نیز به همت والا برای رسیدن به اهداف عالیه خود در مسیر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی گام بردارد و با تلاش بی وقفه اساتید، کارکنان و دانشجویان به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

اکنون که نوروز با تمام سرسبزی و شکوفایی فرا می رسد و جلوه های زیبای خالق هستی در بهار طبیعت رخ می نماید، گویی هنگامه بستن عهدی دوباره با خود رسیده است تا با اراده ای محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار حرکت در مسیر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین

استمرار حرکت در مسیر جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین