مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-21سياسي

ظرفیت هتل ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان صبح امروز در بازدید نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: 100 درصد هتل ها و مدارس استان پر است و فقط در یک شب حدود 15 هزار مسافر نوروزی در استان اقامت کردند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، گفت: تمامی تأسیسات گردشگری، داروخانه ها، مراکز درمانی، بانک ها و .

آماده خدمات رسانی هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان ادامه داد: با توجه به فروکش کردن کرونا، شاهد رشد گردشگری و تبدیل این استان به مقصد گردشگری هستیم.

کرم زاده، به تدوین طرح جامع گردشگری استان سمنان اشاره کرد و افزود: این طرح تا پایان فروردین ماه 1401 همراه با ارائه برش شهرستانی ارائه می شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از ظرفیت آبگرم برای اجرای طرح گردشگری سلامت استفاده شود.

عباس گلرو با قدردانی از خدمات انجام شده، بیان کرد: با استفاده از ظرفیت آبگرم، دانشگاه علوم پزشکی سمنان و فرودگاه بین المللی سمنان، می توان زمینه اجرای طرح گردشگری سلامت را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هتل ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد

ظرفیت هتل ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد