مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-21بين الملل

75 هزار خارجی در شرکت های نفتی جنوب عراق شاغلند


یک نماینده عراقی با اشاره به بیکاری بسیاری از فارغ التحصیلان جوان کشورش از افزایش حضور خارجی ها در شرکت های نفتی جنوب عراق تا بیش از 75 هزار نفر انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عالیه نصیف نماینده پارلمان عراق از افزایش تعداد نیروهای کار خارجی در شرکت های نفتی جنوب عراق انتقاد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری بغداد الیوم ، نصیف گفت، فرزندان فارغ التحصیل ما از فرصت های کاری محرومند و هر روز تظاهرات می کنند و در معرض بازداشت قرار دارند در حالی که خواسته هایشان مشروع و قانونی است اما شاهدیم که بیش از 75 خارجی در شرکت های نفتی جنوب کار می کنند و حقوق می گیرند و فرزندان ما بیکار نشسته اند .

  این نماینده پارلمان عراق با تأکید بر اینکه نمی توان در مقابل این وضعیت سکوت کرد و اگر این فرصت کاری در اختیار خود عراقی ها قرار بگیرد، روزی 75 هزار خانواده عراقی را از فقر نجات می دهد تأکید کرد، نخست وزیر [مصطفی الکاظمی] و وزیر نفت و وزیر کار و امور اجتماعی عراق باید در شمار این تعداد نیروی خارجی بازنگری کنند.

  عراق در طول سال گذشته میلادی (2021) بیش از یک میلیارد بشکه نفت از جمله به چین و هند صاد کرده و قصد دارد در سال 2022 صادرات خود را به بیش از 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار خارجی در شرکت های نفتی جنوب عراق شاغلند

75 هزار خارجی در شرکت های نفتی جنوب عراق شاغلند